Klacht: Iphone 6 ontvanger

op 16 september 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Beste groupon,

Ik heb 8 augustus een iphone 6 bestelt en hem op 18 augustus ontvangen. Ik heb al eerder een mail geschreven over problemen met mijn nieuwe iphone en kreeg alleen een bevestiging dat mijn klacht aangekomen was. Verder heb ik hier niks meer van terug gehoord. Mijn mobiel heeft dagelijks dan wel niet om het uur dat de verbinding weg valt (ik ben van mening dat het aan de zender/ontvanger ligt mijn iphone 6). De rest van mijn gezin heeft dezelfde provider en hier geen last van, dus het zou wel aan mijn iphone moeten liggen. Omdat ik één jaar garantie heb, wil ik graag dat het opgelost zou worden en hoor ik graag van u duidelijk welke stappen ik voort moet zetten.

Rick van Musscher

PS: In de beschrijving stond dat ik er een beschermingshoes erbij zou krijgen, maar die is helaas nooit geleverd.

Ik ben tevreden als mijn verbinding het zou blijven doen, de hele dag door. De verbinding valt nu om het uur weg, en ik hoor een los zittend onderdeel in mijn mobiel (wat zeker niet hoort). Ik hoop deze keer wat vlotter geholpen te worden.
Alvast bedankt voor uw medewerking.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rickvanmusscher