Klacht: iPhone 6 kwijtgeraakt bij dynafix of dynalogic na reparatie

op 12 oktober 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Nadat mijn iPhone kapot was heb ik mijn iPhone opgestuurd naar typhone’s reparatieservice op 24 Juli. Enkele weken later kreeg ik bericht dat hij gerepareerd was en zou dynalogic hem komen brengen. Echter bij ontvangst bleek ik een leeg doosje te hebben ontvangen. Direct dynalogic gebeld, zij zouden het uitzoeken en mij berichten; geen bericht; gechat gemaild, alle gegevens opgestuurd, er is een onderzoek gestart door dynafix, weer geen bericht van dynafix; hierna typhone gebeld; wederom gegevens opgestuurd, gebeld, gemaild, onderzoek gestart, tickets naar het hoofdkantoor laten sturen(blijkbaar het enige contact dat de klantenservice met het hoofdkantoor heeft) weer geen bericht!!! Het is nu 12 oktober!!! Ik zou graag weer kunnen bellen appen enz

Als ik mijn iPhone 6 weer heb , of een nieuwe. En tegemoet wordt gekomen in kosten voor het niet kunnen gebruiken van mijn smartphone en de kosten die ik gemaakt heb door uren te wachten en te bellen naar klantenservices.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Haas