Klacht: Iphone 6 hoesjes 2x

op 26 juni 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb op 17/05/16 een bestelling geplaatst (2 transparante hoesjes voor de Iphone 6). Er is alleen een mail gekomen voor mijn wachtwoord en gebruikersnaam. Op de site kan ik het bestelnummer niet meer terugvinden, er staan alleen 2 streepjes maar ik heb wel de bestelnummer van de Iphone hoesjes zelf: #02020947. Tot nu toe (het is al 4 weken verder) heb ik mijn hoesjes nog steeds niet binnen en het enige wat ik heb is het betalingsbewijs. Ik vind dat Mini in the box dat beter moet regelen, vind het namelijk heel erg lang duren.

Als het probleem is opgelost en ik mijn hoesjes thuis gestuurd krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 26 juni 2016 om 22:53 geantwoord

Beste Talitha van Alphen,

Het spijt ons zeer dat uw zending tijdens het transport vertraging heeft opgelopen. Helaas werd uw zending vertraagd vanwege zeer grote drukte bij de koerier.

We hebben contact opgenomen met deze ChinaPost-WH-Zhuoer koerier en hem gevraagd de levering van uw bestelling prioriteit te geven. Wij verzoeken u vriendelijk nog een paar dagen te wachten. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2016-06-30 . Wij nemen voor u dan nogmaals contact op met de koerier.

Wij danken u vriendelijk voor uw geduld en begrip.

Pinni
www.miniinthebox.com