Klacht: Iphone 6

op 30 november 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Iphone op laten sturen door mobiel.nl ivm het niet kunnen laden van mijn toestel. Na 1,5 week een mail van Dynafix ontvangen met een prijs opgave (€404) na deze ontvangen mail gelijk gebeld naar Dynafix om te vragen waar ze dit bedrag vandaan haalden? Ik kreeg als antwoord uw telefoon is krom door val/druk schade, dus dan kunnen wij het niet repareren. Maar voordat ik het toestel had opgestuurd hadden die werknemer en ik samen het toestel bekeken! En zat er Géén kromming in. Dus ik vind het maar een raar verhaal waar k zeker werk van ga maken, want als ik m ongerepareerd terug wil hebben, moet ik wel €36,- betalen.

Mijn telefoon viel nog binnen 2 jaar garantie en heb nog een jaar een abonement lopen, dus het is voor mij opgelost als ik een andere telefoon heb, of reparatie binnen de garantie

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 dag geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Greggarco