Klacht: iphone 5s met chinese oplader en hooge ampere uit

op 30 januari 2014 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

vanaf 2007 ik ben klant t/m nu 4 telefoon’s gekocht van gsmweb had ik eerste nokia n73 gekocht het was helemaal goed.
na verlengen 2de had ik c902 gekocht metaal body was gebroken aan elkaar gelast ik had gsmweb gebeld ze zegt we kunnen niks doen.
3de gsm iphone 4s orginele oplader was engelse stekker en een chinese oplader er bij gekrijgen na 2 dagen later krijg ik een mail die oplader is explosive baar het is bij paar klanten gebeurd, dus na 1 week ik heb een andere chinese oplader gekrijgen van gsmweb op het oplader staat van 5V 5mAH maar de orginele oplader 5V 1mAH ik had gebeld naar gsmweb hallo ik wil gewoon orginele oplader 4 keer extra ampere levert deze oplader niet goed voor me gsm ze zegt we kunnen niks aan doen, wat je enigste hoort van klantenservice van gsmweb.

vandaag heb ik 5s gekocht van gsmweb weer een chinese oplader er bij gekrijgen van 5V 5mAh.

ik heb op deze website gecheckt geen een problemen opgelost door gsmweb ik ga niet meer zaken doen met gsmweb slechte klanten behandeling, dames en heren niet van gsmweb kopen want 4 van me 3 zaken niet blij. krijgt je te veel problemen en spijt er bij

ik wil graag een orginele oplader

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dj_karizma