Klacht: iPhone 5s

op 25 januari 2014 over cheaptech.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

2 Weken geleden had ik een iPhone 5s kloon besteld. De telefoon pakt mijn simkaart niet. Zelfs nadat ik naar belcompany was geweest om een nieuwe aan te laten maken. Het ligt dus niet aan de sim-kaart maar aan de telefoon.

De iphone 5s kloon moet alle eigenschappen bezitten die nodig zijn voor normaal gebruik. Dit is nu niet het geval. Ik ben van mening dat deze problemen niet hadden mogen ontstaan, gelet op de leeftijd en de aanschafprijs, en de beloofde kwaliteit van het product.
Mijns inziens is er sprake van een ondeugdelijk product en daarom zou ik graag mijn product willen retourneren.

Volgens de wet aankopen op afstand heb ik 7 dagen om het gekochte product te bekijken en te beoordelen op defecten.

Zelf heb ik al 2 mails naar cheaptech gestuurd, maar nog geen antwoord ontvangen.

Ik verwacht mijn aankoopbedrag terug te ontvangen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar cheaptech.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb cheaptech.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door cheaptech.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat cheaptech.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

cheaptech.nl

Heeft op 28 januari 2014 om 17:30 geantwoord

De klant is gemaild en gaat het product terugsturen waarna ze het geld terug zal krijgen.

Wij zijn hard aan het werk de klantenservice op orde te brengen.
Wij weten dat dit de afgelopen tijd niet optimaal is verlopen.
Binnen een niet al te lange tijd zal alles op orde zijn.
Wij vragen iedereen die een vraag of een opmerking heeft ons te mailen en u ontvangt binnen 2 werkdagen bericht.

Heeft op 31 januari 2014 om 22:40 geantwoord

Ik heb de mobiel aangetekend geretourneerd maar nog geen mail of geld terug ontvangen. Terwijl de mobiel al een paar dagen is aangekomen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van cheaptech.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Roosjvb