Klacht: Iphone 5c Deffect

op 02 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Een Iphone 5c gekocht die na 33 dagen al niet meer functioneerde. Een opgeblazen batterij. Na het zoeken van contact met verschillende partijen en via verschillende wegen (telefoon- 0,80€ per minuut en e-mail) was Groupon niet instaat en totaal niet geïnteresseerd om mij verder te helpen. Binnen 10 dagen ontvang u een e-mail van ons. Pardon? Het betreft een telefoon die ik dagelijks gebruik…. geen antwoord.

Slechte service, geen aandacht voor de klant en totaal geen empathie. Als ik ergens € 200 uitgeef verwacht ik hier wel wat meer van. Drama.

Het zou beginnen met begrip en het zoeken naar een oplossing. Alleen een medewerker spreken die mij verder zou kunnen helpen was al teveel gevraagd. Nu heb ik mijn telefoon (33 dagen oud) extern laten repareren wat mij € 79 heeft gekost.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 05 september 2016 om 09:47 geantwoord

Beste meneer Veltman,

Vervelend om te vernemen dat uw toestel niet naar behoren werkt.

Omdat wij niet direct een oplossing kunnen bieden voor deze kwestie heb ik dit direct doorgezet naar de juiste afdeling. Deze afdeling zal binnen 10 werkdagen met een passende oplossing komen. De oplossing zal per e-mail aan u teruggekoppeld worden.

Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben en vertrouw erop dat u zo spoedig mogelijk een gepaste oplossing zal ontvangen.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Timveltman