Klacht: iPhone 4 retourneren

op 06 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Op 9 april heb ik een iPhone 4 refurbished besteld bij Groupon.nl. De levertijd hiervan zou 8 weken bedragen, maar helaas ontving ik de iPhone pas na 10 weken. Bij ontvangst werkte de iPhone niet naar behoren. Hij loopt steeds vast en reageert dan niet meer op wat ik doe. Op de dag van ontvangst, 19 juni, heb ik meteen gebeld naar Groupon. Hier werd mij verteld dat ik een mail zou moeten sturen naar de leverancier, info@swissdeal.com. Ik heb hier een mail naar gestuurd, maar dit leek mij niet de juiste manier. Daarom heb ik op woensdag 20 juni nog een keer gebeld en toen kreeg ik de optie om de iPhone om te ruilen of te retourneren. Ik heb ervoor gekozen om de iPhone te retourneren en hierover zou ik eind van die week een mailtje ontvangen met een uitleg hoe deze procedure in zijn werk gaat. Op vrijdag 22 juni had ik nog steeds geen mailtje en daarom heb ik een mail gestuurd met de vraag hoe ik mijn iPhone kan retourneren, helaas zonder reactie. Op 27 juni heb ik nogmaals gebeld, aangezien ik nog geen mail had ontvangen. Er werd mij verteld dat deze eind van de week of begin volgende week zou komen. Helaas, geen mailtje. Vandaag, 6 juli, heb ik weer gebeld naar groupon. Er werd mij verteld dat de procedure is veranderd en dat ik de iPhone alleen kan retourneren via de leverancier. Deze heb ik meteen een mailtje gestuurd, maar aangezien ik op het mailtje van een aantal weken nog steeds geen reactie heb, verwacht ik deze nu ook niet.

De oplossing waarmee ik tevreden ben is dat ik de iPhone kosteloos kan retourneren aan groupon.nl en het aankoopbedrag zsm kan ontvangen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 27 februari 2013 om 10:22 geantwoord

Beste Monica,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door moon93