Klacht: iPhone 4 homeknop defect “vochtschade”

op 16 juli 2012 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik kan hier bijna copy-paste doen van vele eerdere reacties.
Home-knop functioneerde slecht, verder werkte het toestel 100% OK.
Binnen garantieperiode via Phonehouse bij Dynafix beland. Constateren corrosie aan connector dus vochtschade en dus wordt deze niet gerepareerd onder garantie. (toestel zat altijd in bumper en altijd met grootst mogelijke zorg behandeld)
Vochtindicatoren geven niets aan (althans, krijg geen antwoord op mijn vraag of die iets aangeven), maar voor Dynafix niet relevant. Corosie=vochtschade=geen garantie.
Gezien de vele pagina’s op Google zodra je “Dynafix” en “vochtschade” intypt moet ik helaas concluderen dat Dynafix gewoon een zeer slechte reputatie geniet

Reparatie!

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 10 januari 2013 om 12:36 geantwoord

Geachte Klant,

Voor meer informatie over vochtschade verwijzen wij u naar onze website : https://web.dynafix.com/nieuws/11/vochtschade-informatie

Met vriendelijke groeten,

Dynafix wecare team

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dynafix beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht outrage1969

4 jaren geleden - In tegenstelling tot wat hiernaast wordt beweerd is de klacht niet opgelost. Ik heb het toestel ongerepareerd teruggenomen, en elders laten repareren voor 35 euro in plaats van de 249 euro die Dynafix in rekening hoopte te kunnen brengen. Mijn mening aangaande Dynafix is daarom ongewijzigd, en beoordeel ik de afhandeling als slecht. Ook omdat ik op 10-01-2013 (dus 6 maanden later!) pas via deze site een reactie ontving van Dynafix. Bovendien werkt de link die zij als "oplossing" hier aangeven "https://web.dynafix.com/nieuws/11/vochtschade-informatie" ook niet. Inmiddels heeft Vara's Kassa allang weer een item gewijd aan vermeende vochtschade en praktijken van GSM-reparateurs zoals Dynafix.

Alle klachten die gemeld zijn door outrage1969