Klacht: IPhone 4

0497/286494
gerda.de.moor@telenet.be
Denderhoutem, 3/07/2012
Geachte,
BETREFT : actie 8 april 2012 / € 399 + € 10 verzendingskosten voor een zwarte refurbished Apple iPhone 4
Op 13 april 2012 heb ik bij Groupon “2 IPhones”, alsook “2 Iphone covers met geïntegreerde batterij” aangekocht. Voor dit alles heb ik een bedrag van 876 euro betaald. De leveringstermijn was voorzien van 20 à 30 werkdagen vanaf 15 april.
Op 6 juni heb ik een mail geschreven naar saveprokom@gmail.com om te vragen hoe lang de levertijd nog in beslag zou nemen. Het antwoord hierop heb ik gekregen van Groupon. De mededeling was dat er een vertraging was van ongeveer tien dagen.
Op 21 juni is de 1ste IPhone toegekomen. Hierop heb ik onmiddellijk naar uw diensten gebeld om te melden dat er één IPhone was geleverd en dat er alsnog een IPhone ontbrak. Via mail is er me onmiddellijk antwoord gegeven dat de laatste leveringen gestart waren en dat de bestelling uiterlijk op 3 juli zal geleverd worden. Ik kon ook een retourprocedure aanvragen en zo de terugbetaling van het aankoopbedrag van de IPhone ontvangen. Maar ik wil mijn geld niet terug. Ik wachtte al zo lang en er werd me steeds verzekerd dat ik de IPhone zeker zou krijgen.
Zoals me gevraagd werd per mail, moest ik vandaag, 3 juli opnieuw uw diensten contacteren, indien ik niks had ontvangen. Een telefoniste gaf me na bijna 3 maand wachten, de raad om best mijn geld terug te vragen. Ik ben hier helemaal niet mee akkoord omdat 2 weken geleden bij Groupon een actie was van dezelfde refurbished Apple IPhone. Is het aub mogelijk om eerst de pechvogels van de eerste actie (van 8 april 2012) te voorzien en dan pas de laatste bestellingen die gebeurd zijn 2 weken geleden. Het moet toch perfect mogelijk zijn om de firma die deze IPhones levert, te contacteren met het adres van de mensen die al zo lang wachten. Op een paar dagen kan alles mits enige inspanning zeker geleverd worden.
Kunt u me aub ook laten weten hoe het komt dat bij de levering van de eerste IPhone geen enkel document of factuur hieromtrent is bijgevoegd ? Ik heb dit al eerder gemeld maar nog geen respons op gekregen. Aangezien dit mijn garantie is kan ik niet anders dan dit nog even op te merken.
Ik hoop oprecht dat u alles in het werk zal stellen om mijn bestelde IPhone zo vlug mogelijk te laten leveren.
Hopend op een positief bericht, groet ik u beleefd.
Hoogachtend,
DE MOOR GERDA

Het zou fantastisch zijn dat Groupon ervoor zorgt bij de betreffende firma om mij zo vlug mogelijk een IPhone te leveren.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door gerpat