Klacht: Iphone

op 25 november 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Op 2 nov heb ik voor mijn dochter een iphone 6s plus besteld. Deze was voor haar verjaardag en heeft ze zelf aan meebetaald. Deze zou binnen 10 werkdagen binnen zijn. Helaas, dat was dus niet het geval. Ik heb dagelijks gebeld met groupon en zelf contact gehad met de leverancier van de iphone. Helaas dagelijks met dezelfde beloften die niet waar gemaakt werden. Uiterlijk vandaag om half 12 zou ik gebeld worden. Maar natuurlijk kon ik weer zelf gaan bellen. Nu hebben ze aangegeven het geld terug te gaan betalen. Binnen 5 tot 10 werkdagen. Dus nog langer wachten voor we een andere telefoon kunnen regelen.Ik heb er ook geen enkel vertrouwen in dat deze belofte goed gaat komen. Ik heb echt mega spijt dat ik zo’n grote bestelling bij jullie geplaatst heb met vertouwen…

Wanneer de iphone 6s plus alsnog geleverd gaat worden binnen enkele dagen of er per direct geld terug gestort gaat worden. (jullie hebben dit al een maand op de rekening staan inmiddels.) Inclusief alle telefoonkosten die ik heb moeten maken om jullie dagelijks te bereiken omdat jullie niet de afspraken nakomen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Reactie van de melder van de klacht melbi

1 week geleden - Ik heb het geld terug ontvangen. Alleen van de iphone, niet van alle gemaakte kosten. Geen excuses of wat dan ook. Dus ik raad echt niemand!! aan te kopen bij groupon!! Zeker geen grote uitgaven.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door melbi