Klacht: ipad mini

op 02 december 2013 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

ik ben op 24 okt een contract aan gegaan met de telegraaf waarbij ik een ipad mini zou ontvangen (de link waarmee ik de ipad mini zou kunnen bestellen zou binnen twee weken worden verstuurd na verschillende pogingen te hebben gebeld nogsteeds geen mail ontvangen wel valse beloftes `..ik heb ruim 30x gebeld vershillende medewerkers gesproken en word maar aan het lijntje gehouden uiteindelijk heb ik een maand geleden een klacht op klacht.nl geplaatst en ja hoor de zelfde dag krijg een mail met daar in de link om de ipad te bestellen om precies te zijn 25 nov om 17:01 ..nou mooi niet dus zij hebben mijn geboorte jaar en datum verkeerd in gevoert ik kan de ipad dus niet in ontvangst nemen we zijn nu al op 2dec en nog steeds heb ik geen nieuwe linke mogen ontvangen en waneer ik naar de klanten survice bel begint het heeluuh verhaal opnieuw niemand weet niets gewoon lekker afwachten maar ik moet wel elke maand blijven betalen slechte zaak van de telegraaf dit is de laatste poging ander zullen we maar radar inschakelen en de consumentenbond dit kan echt bijna 2 en een halve maand wachten voor een simpel terug koppeling is dat zo moeilijk triest

link sturen per direct !!!

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 oktober 2017 om 10:03 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie van onze kant.

Helaas kunnen wij op dit moment uw klacht niet meer in behandeling nemen omdat het bericht verjaard is.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ten alle tijden een nieuw bericht plaatsen of contact opnemen met onze klantenservice op: 088 – 824 82 42. Wij helpen u dan graag verder.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door marcus83