Klacht: ipad die erg lang duurt

op 17 januari 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Eind vorig jaar ( november) werd een mini ipad beloofd bij het abonnement. De krant staat op de bedrijfsnaam , niet raar toch? ( was ook zo bij een voorgaand abonnement van de NRC met ipad die ik wel had ontvangen) Op 6 dec. kreeg ik eindelijk de ipad. Deze werd weer meegenomen!!! omdat een bedrijf zich niet kan indentificeren, een contact persoon kan niet toegevoegd worden, prima las dat de regels zijn. Na een aantal telefoontjes, met een bevestiging vanuit de telegraaf dat het wel erg lang duurde om de ipad die al klaar lag te verzenden, kreeg ik eindelijk op 24 december een verlossend bericht! De aanbieding gold niet voor een bedrijf! Iets dat overigens niet in de algemene voorwaarde wordt beschreven. Of ik mijn prive gegevens kon doorgeven. zo gedaan. nu 17 januari, Inmiddels weer 2,5 maand verder bel ik weer eens naar de telegraaf. waar ik laconiek te woord werd gestaan door dhr “””dat hij de gegevens dan nu wel even zou doorgeven, want dat was nog niet gedaan!!! terwijl hij ze allemaal opsomde.. en anders kon ik een nummer bellen a 20 cent per minuut. De schuld lag toch echt bij mij dat het zo lang duurde kortom ik moest niet zo zeuren?! De vraag of ik niet een gratis nummer kon bellen en/of dat hij kon informeren en mij hierover terug zou bellen was echt niet mogelijk. Als ik mijn ipad wilde dan zou ik daar toch moeite voor moeten doen… ik heb maar opgehangen ,dit was zo laconiek. met de vraag of er een klachtenservice was met mensen die dit wel serieus nemen vertelde hij mij dat ik daarvoor ook bij hem moest zijn…..

Met iemand die kan nagaan hoe het staat met de ipad, wanneer ik hem kan verwachten. Zeker omdat hij al ergens klaar ligt

Ik kan onderstaande tabel nog niet invullen aangezien er nog geen oplossing is. Snelheid en vriendelijkheid scoren door deze meneer laag. Voorheen geen slechte ervaring.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 17 januari 2014 om 14:19 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens onze administratie is uw aanvraag in behandeling bij ons. We doen ons best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen voor u. Mocht u nog vragen hebben verzoeken wij u vriendelijk contact met onze klantenservice op te nemen. Dit kan via telefoonnummer 088 – 824 824 1 of www.mijntelegraaf.nl

De Telegraaf

Heeft op 17 januari 2014 om 17:12 geantwoord

Dit wordt al gezegd sinds 17 december, vandaar dat ik een klacht in heb gediend.
Via het nummer dat zij geven kreeg ik die zeer laconieke heer aan de telefoon.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Telegraaf beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Panasj2005