Klacht: iPad 1it 32 gb

op 02 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bovenstaande iPad op 15 mei j.l. besteld met een levertij van ca 4 weken. Nog steeds niet geleverd en dit gaat een probleem opleveren omdat ik vanaf volgende week voor 2 maanden naar het buitenland vertrek. Dit heb ik een week geleden en wederom afgelopen weekend per mail gemeld aan Groupon.
Een telefoonnummer is niet te achterhalen en op mail wordt niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Een reactie van Groupon en een telefoonnummer waarop ik iemand kan bereiken.

Bericht van

5 jaren geleden - Beste Grouponner, Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369. Met vriendelijke groet, Sabine – Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 07 februari 2013 om 09:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rolien,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Het volledige aankoopbedrag is teruggestort op uw rekening. Onze excuses voor al het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Rolina