Klacht: IOS 10

op 14 september 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waardeloze update.

Ik betaal veel geld voor mijn telefoon en als klant horen mijn wensen gerespecteerd te worden.
Echter gaat Apple gewoon arrogant zijn eigenweg.

Het weghalen van de slide to unlock functie is een grote verandering die niet zomaar toegepast zou mogen worden, niet acceptabel. Ze moeten de optie aanbieden om te kiezen als je press to unlock of slide to unlock wil.
Dit doen ze niet.

Verder vind ik het hele nieuwe unlock screen waardeloos, het was prima voorafgaand aan IOS 10, ik zie dan ook graag een rectificatie voor degene die dit allemaal niet willen.

Dit is niet waarvoor ik betaald heb!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de slide to unlock terug komt en het unlocking screen hersteld wordt.

Of wanneer ik het aankoop bedrag van de IPhone 6s 128GB retour krijg.

Graag zie ik dan ook dat dit een rechtszaak wordt, waarbij Apple wereldwijd wordt aangeklaagd. Het bedrijf houdt totaal geen rekening met de wensen van haar klanten en biedt geen optie aan met keuze's waarin oude opties behouden worden, dit zou wel moeten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kyle Redder