Klacht: IOS 10.2 Niet downloaden of installeren!

op 06 oktober 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Hallo allemaal,
Ik wil 1 ding zeggen. Installeer IOS 10 niet!! Want het is een verrotte update. Ja het klinkt allemaal mooi enso maar er zitten ook gebreken eraan! Sinds dat ik 10 geïnstalleerd heb. Frustreer ik me heel erg aan. Slide to unlock is weg! Wat ik erg jammer vind aangezien dit altijd in begin in telefoon heeft gestaan. Nu moet je 2 keer drukken op homeknop waar ik me dus erg aan irriteert! Camera heb ik probleem mee dat ik geen foto’s kan maken via volumeknop. En bellen kan ik niet ophangen omdat hij om toegangscode vraagt. Niet handig dus wanneer je aan het bellen bent is het wel zo fijn om meteen weg te kunnen drukken in plaats van code in te toetsen. En hij gaat vaker sneller op standby. Maar goed ik ben tenminste van die rotzooi af. Ik heb mijn telefoon netjes terug naar IOS 9.3.5 gezet. Nu doet alles weer normaal zoals ik het wilt hebben. Apple verneukt alleen maar meer.

Apple moet beter logisch nadenken voordat ze IOS 10 uitbrengen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DLN