Klacht: Inzake boerenkaas 20+

op 01 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Legio keren hebben wij gevraagd om bovenstaande kaas. Ook omdat diabeten geen vette kaas mogen zoals ik. Nu is het zo dat inmiddels meer als 10% van de ned. bevolking diabeet is, en dat is best ’n substanstieel marktaandeel. In VENRAY in de jumbo is hij gewoon nooit voorhande. Maar als we naar DEURNE rijden dan is dat daar bij de Jumbo geen enkel probleem echter we moeten daarvoor +/- 20km extra rijden.

Pas dan, als het er gewoon net als andere kaas gewoon regelmatig ligt. Wij, mijn vrouw en ik, hebben hier regelmatig/legio keren om gevraagd.
Maar in Venray(wijk veltum) wil dit maar niet lukken. Wij zijn het, nadat verschillende keren toezeggingen zijn gedaan door de organisatie, dan ook zéér teleurgesteld, aangezien niet veel winkelbedrijven deze kaas in hun assortiment hebben. En waarvoor is het nodig dat wij daarvoor steeds naar Deurne moeten rijden?????

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans Lemmens