Klacht: Inwisselen airmiles

op 26 juli 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Mijn moeder maakt graag gebruik van het aanbod om bij boodschappen vanaf 20 euro airmiles in te leveren. In de folder van vorige week stond dat dit mogelijk was. Airmiles inleveren voor 5 euro korting. Maar ze kwam bedrogen uit, ze kon maar voor 1 euro airmiles inleveren omdat er ‘te veel gebruik ‘ van werd gemaakt! Ik vind dit een rare zaak. Hoezo iets in de folder opnemen en dan ter plekke de regels aanpassen. Vind het trouwens ook wel bijzonder dat je als je boodschappen hebt van zeker 70 euro dit maar 1x kan doen en niet 3x 5 euro korting. Zo was ze ook haar portemonnee vergeten en moest eerst naar huis om deze op te halen, terwijl ze al jaren een heel goede en bekende klant is! Jammer dat hervallemaal zo zakelijk wordt, zeker voor de categorie ouderen. Jullie zeggen zelf dat jullie op de kleintjes letten, maar het lijkt wel of dat alleen jullie kleintjes zijn en niet die van de trouwe klanten.

Gewoon toepassen wat in de landelijke folder staat en niet een 'eigen beleid' er op los laten. En zeker ook bij een groter bedrag de korting meerdere malen toepassen. En vooral niet een oude vrouw met haar rollator terug sturen naar huis om haar beurs op te halen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht B. Lankhaar

5 maanden geleden - Hoezo: Gefeliciteerd uw klacht is geplaatst. Net of dat al een feestje op zich is. Te dom voor woorden.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B. Lankhaar