Klacht: Invoerkosten

op 19 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb een bestelling gedaan op de site van mini in the box, ik heb voor een bedrag van meer dan 30Euro gekocht.

Opeens krijg ik een telefoon van de douane, dat mijn pakketje daar is tegen gehouden. Ik moet eerst invoerrechten betalen( 16,5 euro), anders krijg ik mijn bestelling niet.
Dit staat nergens op de site vermeld en is echt een schande.
In de Toekomst zal ik dan ook goed overwegen om nog iets te bestellen. Dit zal afhankelijk zijn van de oplossing die u biedt!!!!

Lize GOfflo

Terug betaling van de invoerkosten door Mini in the box !!

En duidelijk vermelden op de Site dat er invoerrechten betaald moeten worden

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 09:29 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

MinInTheBox voegt geen belastingen, BTW, of andere verborgen kosten toe. Het kan echter wel zo zijn dat de douane van uw land invoerrechten en andere kosten op de ingevoerde artikelen in rekening brengt volgens het douanebeleid. Hier kunnen wij helaas geen verdere invloed op uitoefenen.

Wij willen u wel graag tegemoetkomen en een passende oplossing vinden. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door G.Lize