Klacht: Invoerkosten

op 20 juli 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 21 augustus 2012 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,
De klantendienst

Alle klachten die gemeld zijn door AnjaenEva