Klacht: invoer kosten NIET DUIDELIJK

op 25 december 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik bestel voor €80,- iphone produckten en moet daar nog 27,- invoerrechten over betalen…..dat is meer dan 30 procent kosten…..wat mij niet duidelijk was en moet een account aanmaken om mijn beklacht te doen…. WIL IK NIET!!! daarom via deze weg

27.- retour

6 jaren geleden - Ik heb MiniInTheBox.com een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 31 december 2012 om 12:29 geantwoord

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

LightInTheBox.com/MinInTheBox voegt geen belastingen, BTW, of andere verborgen kosten toe. Het kan echter wel zo zijn dat de douane van uw land invoerrechten en andere kosten op de ingevoerde artikelen in rekening brengt volgens het douanebeleid. Hier kunnen wij helaas geen verdere invloed op uitoefenen.

Wij willen u wel graag tegemoet komen en een passende oplossing vinden. Wij hebben u zojuist een email toegestuurd met daarin meer informative over uw bestelling en een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ferrum