Klacht: Inventum zondag gekocht ,woensdag teruggebracht

op 23 juni 2021 over Vomar in de categorie Supermarkten

Ik heb dit apparaat gekocht maar na dat ik het informatie boekje heb doorgenomen kreeg ik twijfels ,dinsdag was lander bezig met werkzaamheden dus ik vroeg dat ze het ook gingen lezen ,ze hebben meer verstand van stroom ,mij werd voorgehouden dat dit apparaat niet goed gaat werken op mijn stroom ik kan last hebben van steeds stroom uit val of zelf brand ,en dat wil niemand hebben hebgelijk het apparaat terug naar vomar gebracht waar ik tevoren kreeg van de manager dat ik de doos al heb open gemaakt dus hij kan het niet meer nemen,ik zij maar als ik het niet open hoe zou ik de gebruiksaanwijzing kunnen lezen ,oja zeg hij dood normaal daar staat niets bizonder in .hij zij als je het niet vertrouwd verkoop het dan aan een ander of op marktplaats. Is dit een manier van klanten vriendelijkheid?

Ik zij geld of ik niet terug ,kan ook een voor bon zijn want mijn boodschap doe ik altijd hier ,nee zij hij de doos is al open kan ik niet terug nemen sorry. Dit was filiaal lammert zijsplijn 119

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Verginia