Klacht: Invalideparkeerplaasten achteraan op parkeerplaats

op 17 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Jumbo Rooijsedijk Schijndel
Diverse keren heb ik bij Jumbo Rooijsedijk Schijndel gevraagd of de invalide parkeerplaatsen weer op de oude plaats bij de ingang terug mogen. Nu zijn de invalide parkeerplaatsen achteraan op het terrein ver weg van de ingang en nog verder van de wagentjes. Invalide mensen worden uitgesloten, zijn niet welkom. Ik loop met een stok. Als ik een wagentje moet halen en dan weer terug naar de ingang, lukt mij dat niet. Dat is te ver. Ik moet iemand vragen om mee boodschappen te doen. Ik ben daar al mee bezig sinds de verbouwing, bijna een half jaar, maar er is nog steeds niets gebeurd. Ik heb diverse keren gevraagd bij de servicebalie. Er hebben al veel mensen geklaagd. Mensen die goed kunnen lopen kunnen voor de ingang parkeren en invalide mensen moeten ver lopen.

De invalide parkeerplaatsen weer terug op de oude locatie bij de ingang. Daarvoor zijn invailde parkeerplaatsen, niet achteraan op het terrein!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C.A.M. van Dommelen