Klacht: Invalide

op 20 februari 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ben 91 jaar en loop met een rollator
In Amsterdam komen we aan met tram lijn 5 voor het centraal station.
Gelukkig is de hoofdingang net tegenover de halte. We checken in voor de trein en ik loop achter mijn rollator een ontzettend lange gang in, heel groot en mooi maar met een rollator is perron 11 niet naast de deur. Daar blijkt dat er alleen een roltrap is en geen lift. Hoe doe ik dat, ik moet helemaal terug. Daar moet ik uitchecken en sta weer In de hal. Een politieagent wijst mij de weg aan het eind van een nog langere gang daar zou een lift zijn. Volledig uitgeput kom ik daar aan, opnieuw inchecken en ik sta weer aan het begin van een lange weg naar perron 11. Daar blijkt de lift kapot te zijn. Wat nu? Er schiet een aardige mevrouw te hulp. Een man neemt mijn rollator mee naar boven via de trap. Die mevrouw neemt alle tijd om me tegen de trap op naar boven te helpen. Daar aan gekomen blijkt de trein helemaal aan het eind van het perron te staan. Dat werd mij te veel en raakte bijna mijn bewustzijn kwijt. We hebben daar 20 minuten gezeten op een koud en winderig perron voor er een trein kwam aan dit deel van het perron. In Weesp deed de lift het gelukkig wel maar stonk naar urine. Treinreis anno 2018.

Weet ik niet. Heel nieuw station bouwen want dit kan niet zo zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.Boeve