Klacht: telefoonterreur

ron1954 op 21 januari 2012 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Intrum Justitia valt mij al een jaar lang telefonisch 2 tot 3 maal per dag lastig op mijn prive adres. Ze bellen inzake een vordering van Vodafone op mijn beheer bv zijnde Rovel Beheer BV. Een jaar geleden heeft Vodafone een dagvaarding inzake deze vordering teruggetrokken na ontvangst via de rechter van mijn verweerschrift. Direct daarna heeft Vodafone de vordering doorverkocht aan Intrum Justitia waarvan ik bericht heb ontvangen. Ik heb kopie van verweerschrift en terugtrekken dagvaarding aan Intrum Justitia gezonden, maar men blijft mij hardnekkig lastig vallen. Deze situatie wordt prive onhoudbaar. Tientallen keren heb ik de beller medegedeeld dat men mij maar opnieuw moet dagvaarden want dat ik in mijn recht sta en niet ga betalen. Maar niets helpt.

Gewenste Oplossing:

Dat ze stoppen met bellen.
Of ze nemen aktie, echter gelet op het terugtrekken van de dagvaarding door Vodafone heb ik daar mijn twijfels bij, of ze stoppen met de telefoonterreur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 24 januari 2012 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klager 24 januari 2012 schriftelijk op de hoogte gesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door