Klacht: registratiekosten 25 euro bovenop de incassokosten

kravmario op 18 januari 2012 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg ook te maken met IJ die mij nu met een rechtszaak dreigt als ik de registratiekosten niet betaal. Ik heb een brief gestuurd met de regeling die de rechter hanteert in deze zaken maar zij maken hun eigen regels wel even. Morgen licht ik mijn rechtsbijstand in en dan zie ik ze wel bij de rechter.
Dat ik te laat betaal is natuurlijk niet OK en dat je daar extra voor moet betalen , helemaal mee eens, maar niet proberen een dubbel portie incassokosten te ritselen. IJ zou zich echt moeten schamen en is zeker geen voorbeeld voor een verdraag maatschappij!

Gewenste Oplossing:

IJ draait het hele registratiesysteem terug, het is de hun eigen fout dat zij een telefoonnummer niet meer kunnen opzoeken (want daar zijn volgens IJ de kosten voor bedoeld). Ik bedoel als zij dat niet kunnen, welke eisen stellen zij dan aan hun personeel?

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Intrum beoordeeld.

Intrum

Heeft op 04 mei 2012 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 30 januari 2012 schriftelijk afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door