Klacht: onterechte incasso

j.welts op 22 januari 2012 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dit bedrijf stuur aanmaningen naar mijn adres met de naam j.p.heerlijn op mijn adres deze persoon woont niet op dit adres. volgens info bij de gemeente heeft hij hier ook nooit gewoont. heb tel. overleg gehad maar daar reageren ze niet op en sturen vervolgens weer aanmaningen nu tnv. j.p.van den heerlijn.ik heb nu een advocaat een brief laten sturen via mijn e-mail en om rektificatie gevraagd zelfs dan zijn ze niet in staat om te reageren.wat is dit voor een bedrijf op hun site staat dat ze het menselijk oogpunt niet vergeten.
maar naar mijn mening zijn ze niet zo menselijk. zie tros radar

Gewenste Oplossing:

rectificatie. en dat ze hun huiswerk goed doen en informeren bij de gemeente wat ze mijns inziens verplicht zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

j.welts

Heeft op 22 januari 2012 om 21:53 geantwoord

ik accepteer hun excuses en blij dat het opgelost is ik had al eerder met hun gebeld en toen zouden ze het ook in behandeling nemen. ik wacht af.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Intrum beoordeeld.

Intrum

Heeft op 22 januari 2012 om 22:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is inmiddels afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door