Klacht: Klacht tegen intrum justitia,

janito op 20 januari 2012 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil graag een klacht mailen over intrum j. ik heb nl een aantal keren contact gehad met intrum over een betaling betr.nuon.Eerst gingen ze accoord met een betaling van 30 euro.Naderhand kreeg ik een brief dat de klant er niet mee eens was.dus ik bel betreff. en zeggen dan doodleuk dat ik dat op eigen risico geddan had.Ik zei;zal nuon zelf bellen.met gevolg dat die mij terug stuurt naar intrum.hun zouden dat bepalen.en nuon zei 50 euro was minimum.Heb gevraagt v bevestiging via mail.Heeft de goede man gedaan.Heb toen dat naar intrum vermeld via mail.Met gevolg nooit een antwoord op gehad.Kreeg toen ongev. 2 weken van intrum bericht (uit de lucht) ik moest 75 euro betalen pm.Heb gisteren gelijk naar p dagen ziek te zijn geweest opheldering gevraagt.Nou er werd eerst vermeld na directe communicatie v mij kant.Oke 57 e kan ik v U doen.want gaf de fout toe dat ze niet gereageerd hadden op mijn eerdere mail.Ik zei toen nog meneer ik wil zowiezo alles v verleden oplossen en ben op moment bezig met bank voor een starters krediet.waarop hij ineens zei .wacht ff,ga ff met collega overleggen.3 min later terug komend met bericht.ik moest maar ff afwachten op bank uitslag en dan terugbellen.Met dan de heer wesley fraasen.Nou krijg tot mijn verbazing toch brief van hun met de mededeling binnen 3 dagen betalen anders deurwaarder en 375 e er boven op.Nou ik dachtr bel maar terug want er klopt vaker niks met notuleren van tel. afspraken.en tot mijn verbazing klopte dat.er was niets maar dan ook niets terug te vinden van de gemaakte afspraken gisteren.Dus ik heb gezegt hier ga ik verder mee want ik kan u zeggen dat me dit niet de eerste keer gebeurt is vanaf mijn eerste burn-out in december 2010.Ik heb toen nl met geen inkomsten gezeten zo ongeveer 3 maanden als freelancer,komende trouwens van een afkeurings positie.Ronduit schandalig en associaal allemaal wat een mens (in dit geval ik) allemaal tegen komt.Ik kan er nu nog om huilen.enmik kan u verzekeren dan moet er heel veel met me gebeuren.Nu dit doet echt de deur dicht.want ik wil er nu openheid aan gaan geven.Want dit kan echt niet meer.en de 2 medewerkers die ik vandaag sprak.Nu, ik kan u zeggen ben zelf energetisch therapheut en weet als iemand spreekt wie ik voor me heb.Ik kan u zeggen.totale desinteresse en geen cappiciteiten om aan de telefoon te zitten en deze zaken correct af te kunnen handelen vielen mij ten deel.U begrijpt,hoop ik ,door de regels heen.Hoe verontwaardigt ik op moment ben.hoe het in de nederlandse bedrijven werkt.Het is voor mijn gevoel een grote chaos voor de clienten die met het systeen hoe nederland op dit moment in mekaar steken.te maken krijgen.Ik wil hier dus een grgronde en onderbouwde klacht van maken tegen intrum justitia.mijn grenzen zijn hier ver overschreden.ik hoor dan graag zo snel mogelijk van u. Mvg Yvonne kusters

Gewenste Oplossing:

Ten eerste de medewerksters en hun houding(zeer Onprofessioneel) ten tweede mijn gelijk en hun fouten.En ten 3de dan pas kijken wat ik uberhaupt verschuldigt ben. Want daar verschillen de mening van mij en de klant nuon in.Maar goed lang verhaal.want ze tellen gewoon een premie van 50 euro en niet op tijd klatsen ze er 100 procent incasso op.wat volgens mij niet kan.Dat is nog groter als de woekerrentes die sommige bedrijven al tellen.Nu ik hoop dan ook met u te kunnen spreken over deze uiterste kwalijke zaken en de afhandelingen ervan

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 27 januari 2012 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 27 januari 2012 klager schriftelijk bericht.

Alle klachten die gemeld zijn door