Mijn Klacht:
Ik heb nachtdienst gehad en ben gebeld door intrum Justitia om een openstaande nota van PWN.Ik heb uitgelegt dat we hooge schulden hebben,maar ik kwam er haast niet tussen Mvr.? eiste dat ik het nu op 20-01-2012 moet betalen,heb uitgelegt dat ik met schuldsanering bezig ben. Ik vroeg wat haar naam was en ze bleef maar door vragen waneer ik het dan kan betalen,uiteiderlijk gaf ze haar naam Mvr, Badri op een manier van nu of afgesloten worden.Ik vroeg of het in termijnen kan,uiteiderlijk gaf ze antwoord JA. En Mvr.? bleef maar door dramen waneer ik ging betalen.De afspraak is gemaakt over de betalings regeling en ik vroeg of ik haar (Baas) kon spreken. Nee zij ze die krijg je niet te spreken.Dan neem ik nu contact met mijn Advocaat op zij ik. U doet maar! Is dit de werkwijze van Intrum Justitia?
Bij deze hoop ik dat Jullie Intrum Justitia met deze klacht er aangaan werken, deze klacht stuur ik ook naar, KASSA en VARA’s Ombudsman.
Mvr, D.Hoogeveen
Gewenste Oplossing:
Dat er uiteindlijk wel een betalings regeling getroffen kan worden. Mvr, Badri, vindt ik onbeschoft over komen is dit de manier van mensen benaderen?
