Klacht: Intimiderende buschauffeur

op 17 mei 2016 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik een klacht indienen over een buschauffeur waar ik al een tijd last van heb.
Deze buschauffeur intimideert mij al jaren. Hij rijd door als ik duidelijk bij de bushalte sta met mijn hand uitsteek, hij doet dit bij meerdere mensen in mijn omgeving en als ik hem groet, groet hij niet terug. Omdat deze dingen vaker zijn gebeurt ben ik niet geneigd meer om hem te begroeten en om die reden intimideert hij mij. Hij roept door de speaker dingen gericht naar mij over dat hij de bus ook kan laten vollopen, en dan 2 uur later weg kan gaan. Hij zet mij voor het blok en ik voel mij geneert op dat moment, waardoor ik de reis absoluut niet als een prettig reis ervaar.

Mijn vraag is nu, wat kan hieraan gedaan worden. Hoe serieus wordt dit behandeld. Want van zijn gedrag ben ik niet gediend en het is niet professioneel ten opzichte van een reiziger. Elke andere chauffeur doet vriendelijk of niet, maar lang niet zo onfatsoenlijk als deze man.
Kan hier wat aan gedaan worden?

Mevrouw S. Zebeda

Ik ben tevreden wanneer deze buschauffeur mij met rust laat. Ik hoef ook geen verontschuldiging of wat dan ook. Ik wil dat hij mij respectvol behandeld net als elke andere reiziger van het GVB. Ik zit maar 2 minuten in de bus en ik voel mij niet op mijn gemak het moment dat ik de bus instap. Ik weet niet of hij iets tegen mij heeft of dat hij toevallig zijn dag op mij afreageert, maar het gebeurt voor mij te vaak en ik wil simpel weg dat hij ermee ophoud.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door szebeda