Klacht: intimiderend gedrag van de bedrijfsleider naar klanten

op 10 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

bij de jumbo in westervoort ligt in de middag rond 5 uur vaak afgeprijsde artikelen in het koelvak. veel klanten gaan rond die tijd vaak even kijken bij de afgeprijsde spullen, zo ook ik. heel soms ligt er iets bij met de dag van data wat dan gratis meegegeven wordt. ik heb de bedrijfsleider echt horen uitvaren tegen een mevrouw in de rolstoel die 2 pakjes vleeswaren had met de dag van data. ik stond 3 kassa’s verder op maar kon het helemaal volgen en met mij vele anderen. een andere keer reageerde de bedrijfsleider naar mij precies zo. het is nu zelfs zo dat hij erbij komt staan als ik in de bak kijk en vervelende opmerkingen maakt , mij volgt naar de kassa als ik afreken en boos tegen mij praat dat dit geen manier is en ik het bederf voor iedereen. jumbo westervoort is geen leuke winkel om naar toe te gaan. in andere jumbo wordt ik altijd vriendelijk en correct geholpen ook als ik bij mijn boodschappen artikelen heb met de dag van data.

als ik gewoon mijn boodschappen kan doen zonder dit intimiderende gedrag van de bedrijfs leider dus geen geklaag als ik iets zie met de dag van data, maar met een glimlach dit meegeven zoals bij andere jumbo's gebeurd.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hermien59