Klacht: Intimidatie?

op 30 juni 2017 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Er is een buschauffeur van de bus 18 in Amsterdam West, van Arabische/Egyptische (?) komaf die iedere keer wanneer ik instap, mij van top tot teen bekijkt met een grijns, en soms opmerkingen maakt. Ook als ik hem langs zie rijden lacht hij en kijkt hij mij aan, terwijl hij aan het rijden is. Ik stapte tevens de bus in met een vriendin, die mij vertelde dat hij op een rare wijze naar mij keek. Vind dit echter niet kunnen, omdat het niet prettig voelt als je heel de tijd wordt bekeken. Ook heeft hij meerdere malen, tijdens het rijden, staarmomenten waarbij hij niet op let wat er voor zich op de weg gebeurt. Ook dit is een vorm van gevaar op de weg.

Ik hoop dat de desbetreffende man mij enkel kan groeten, ipv opmerkingen maakt en steeds zit te staren. Tevens hoop ik dat ik mij wat veiliger voel als ik alleen in de bus zit bij de eindhalte, waar ik de bus altijd pakken moet.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Loubna19