Klacht: INTERPARTES INCASSO VERZUIMD IN JANUARI 2009 DE POSTBANK (ING) TE MELDEN DAT MIJN SCHULD IS VOLDAAN!

op 06 april 2013 over ING in de categorie Banken

Na een schuld te hebben ingelost heeft INTERPARTES INCASSO verzuimd om in 2009 de Postbank (ING) te melden dat mijn schuld is voldaan. Ik kom er nu pas achter omdat ik mijn BKR registratie op heb gevraagd en daar blijkt uit dat hij nog openstaat. Waardoor ik nu bijna 5 jaar na dato nog steeds moet boete doen! Ik weet de registratie 5 jaar blijft staan.

Dat er per direct de juiste gegevens worden uitgewisseld zodat de negatieve registratie kan worden afgesloten.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb ING een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 17 april 2013 om 21:31 geantwoord

Hallo JChikhoer, goed dat je ons hiervoor benadert. Ik begrijp dat een onterechte registratie vervelend is. Voor een snelle afhandeling van jouw verzoek adviseer ik je om rechtstreeks contact op te nemen met mijn collega's van de afdeling Incasso. Deze afdeling is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 17:00 op telefoonnummer 058 234 00 61. Mijn collega's bespreken graag de mogelijkheden met je. Groet, Robin - ING Webcare team (www.ing.nl/webcare)

Alle klachten die gemeld zijn door Help