Klacht: Internetverbinding valt weg

op 15 januari 2014 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Deze klacht dien ik in nav de volgende situatie die ik meegemaakt heb;

Ik ben sinds 2009 klant bij Telfort. Ik heb momenteel een Telfort Internet Standaard (30mbit) en Telfort Interactieve TV. Tot medio 2013 heb ik weinig problemen gehad. Ik had tot die tijd constant slechte WIFI bereik in huis (na 15 meter van de modem weggelopen te zijn, had ik geen wifi verbinding meer (zonder muren)). Per medio 2013 valt mijn internetverbinding constant weg. Dus eerst was het alleen slechte wifi bereik en nu heb ik wegvallende LAN verbinding. Ik heb alle kabels vervangen (kabel modem verkort tot 0,5 mtr), alles gereinigd, modem laten vervangen en alle apparaturen LATEN nakijken. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met TELFORT. Ik ben letterlijk van kastje naar de muur gestuurd. Het heeft mij een hele hoge telefoonrekening gekost!!…. Hiernaast ben ik geen centimer/millimeter verder gekomen en krijg ik bij mijn derde contact te horen; Sorry meneer, wij kunnen niets meer voor u betekenen en verder dan dit kunnen wij niets meer doen (de naam van deze medewerker heb ik genoteerd!).

Hiernaast haalde ik tot medio 2013 een download snelheid van 30 mbit (gemeten thuis door mijzelf). Nu haal ik amper de 23 mbit.

Toen ik aangaf dat ik wellicht (dit meende ik) wilde overstappen naar een andere provider, werd mij vertelt dat ik dan waarschijnlijk zelfde probleem zou behouden. Ook dit snapte ik niet.

Ik ben nu 3 maanden verder (na mijn eerste contact) en heb meerdere malen op weekbasis/dagbasis last van wegvallende LAN (en WIFI!) op meerdere apparaten. Vanuit mijn werk, werk ik vaak thuis.

Ik verwacht dat Telfort een monteur op hun kosten langs stuurt die de telefoonlijn komt doormeten en dit bovenstaande probleem oplost.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Reactie van de melder van de klacht Gokhan84

3 jaren geleden - bedankt voor deze klacht. ik ben aan het overwegen om een internet aan te schaffen van telfort, ik zal deze klacht bekijken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gokhan84