Klacht: internetverbinding

op 18 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

belachelijke situatie die al jaren doorloopt!!!
ik heb een hele slechte internetverbinding. om precies te zijn tussen de 7mb en 8mb. dat betekent in de praktijk. geluid die tijdens kijken wegvalt. bevriezen beeld tijdens tv kijken. megastores internet. je moet wachten voordat je een filmpje kan laten.
en weet je wat die brutale apen van tele2 al jaren zeggen!?!?ja klopt mevrouw uw internet is slecht.de kast staat te ver verwijdert van u in de wijk. niets aan te doen!
ik heb ze een paar keer opgebeld waar ze bereid zijn mijn internetverbinding te verbeteren maar ja of ik wel even wil tekenen voor een jaarcontract. het lef dat ze hebben mij ook 3x per jaar op te bellen en zo een contract aan te smeren.
het is voor mij een principe kwestie. ik betaal 45 euro per maand ik wil gewoon voor dat geld met mijn huidige contract een goede internetverbinding. al was het nieuwe contract een glasvezelcontract voor 1 euro per maand. ik doe het niet!!!! ik wil dat ze het eerst goed regelen en dan gaan wel wel kijken of het de moeite waard is om nog een jaar bij deze brutale apen te blijven.

op mijn huidige contract een perfecte internetverbinding voor mijn alles in 1 pakker

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door parveenrd