Klacht: Internetgebruik in het buitenland?

op 02 september 2018 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Recent bezochten wij de usa. Op onze iPhone 6s werd voor vertrek mobiele data en dataroaming uit gezet. Ook WiFi assistentie stond uit. Verder was onze telefoon bij gebruik met WiFi verbonden.
Nu brengt onze providor internetkosten in rekening die iedere dag met pieken zijn gemaakt.
Daar zij aangeven dat hun registratie correct is ben ik ook verder gaan zoeken en kom ik diverse klachten tegen inzake iPhones en internetgebruik terwijl mobiele data en roaming uit staan.
Indien mijn providor niet aansprakelijk gehouden kan worden leg ik hierbij mijn klacht bij Apple neer, daar ik ervan uit moet kunnen gaan dat als ik op de telefoon alles uit schakel er ook geen kosten meer kunnen ontstaan.

Vergoeding van mijn kosten (maand juli 60 euro, maand augustus nog onbekend) en aanpassing van de software

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EindhovenPrinssen