Mijn Klacht:
Gister 4 x contact gehad met UPC en het werkt nog niet. Het probleem is: geen internetverbinding op mijn eepad meer. ( heeft altijd prima gewekt.
Medewerket 1 : u Eepad is stuk, ga er mee naar de winkel terug. Ben naar de winkel gefietst, na het opstarten werkte daar het internet gelijk. Vervolgens naar de Biep gegaan, eepad opgestart, en gelijk internetverbinding. Weer naar huis, en weer ups gebelt, Het ligt aan uw router en die ondersteunen we niet , U hebt hem wel bij ons gekocht, maar als hij het niet doet moet u niet bij upc zijn ????? ( netgear wpn 824), Ruim 45 minuten an de telefoon gehangen, kreeg het niet voor elkaar, en ik moeet bellen met 0900 2222222. Dit nummer gebeld, kreeg een bandje dat dit nummer is opgeheven. Weer UPC bellen weer 8 minuten in de wacht. Volgende dame zegt: nummer bestaat niet, u moet netgear bellen. Netgear gebelt, half uur aan de telefoon gehangen, kon me nietr helpen. Weer upc gebelt, volgende dame: de netgear WPN824, is de enige router die we wel ondersteunen???? u wordt tergugebeld doreen specialist. Inmiddels een dag verder en een lege telefoon waarvan ik straks een hoge rekening krijg en nog niet geholpen.
Ieder personeelslid geeft een totaal ander antwoord, niet echt van professioneel.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als mijn internet weer ewerkt op mijn eepad, en de telefoonkosten die ik heb gemaakt vergoed worden door UPC.
