Klacht: Internetbestelling

op 09 mei 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor 22 uur besteld en de volgende dag in huis. Het is nu een week later, ik heb mijn bestelling nog niet! Twee x in de winkel navraag gedaan, zij wisten het ook niet. Internetbestellingen gingen buiten hen om. Geprobeerd te bellen, 9 wachtende voor mij. Klacht per mail gestuurd. Probeert de Blokker binnen 24 uur te beantwoorden. Het is nu een paar dagen later en ik weet nog niks.
Paar weken terug wilde ik een föhn van €10 bij Blokker bestellen. Via internet bestellen mag zonder bijkomende kosten vanaf €15. In de winkel kon men de föhn niet voor mij bestellen. Toen elders maar een föhn gekocht.
Ik begrijp wel waarom niet goed gaat met Blokker in deze tijd.

Gewenste Oplossing:

Leveren wat je zegt te kunnen leveren. Men mag mijn bestelling nu bij mij thuis komen afleveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 09 mei 2016 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend dat uw pakket niet gewoon op de volgende werkdag bij u afgeleverd is. Hier biedt ik namens Blokker excuses voor aan. Waarom uw order vertraagd is geraakt is mij niet geheel duidelijk. Wij hebben deze volgens de normale procedure overgedragen aan de vervoerder. Vandaag is uw bestelling afgeleverd in de winkel op Oosteinde 7 te Hardenberg. Om er helemaal zeker van te zijn dat dit echt klopt heb ik de winkel gebeld. De filiaalhouder heeft bevestigd dat uw bestelling daar vandaag is afgeleverd.

U geeft in uw gewenste oplossing aan dat u uw bestelling inmiddels graag thuis geleverd wilt krijgen. Omdat het artikel inmiddels is uitverkocht kan ik voor u geen nalevering naar uw eigen adres in orde maken helaas. Om het ongemak dat u heeft ondervonden enigszins te compenseren stuur ik u een kortingscode toe van 15%. Hiermee krijgt u 15% korting op een gehele webshop bestelling.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan hoor ik deze graag.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare

Heeft op 10 mei 2016 om 20:59 geantwoord

Van de webshop zullen we na onze ervaringen echt geen gebruik meer maken. Jammer van de kortingscode. De Blokker in Hardenberg kan vast regelen het daar bezorgde pakket bij ons thuis af te leveren.

Alle klachten die gemeld zijn door CFdK