Klacht: Internetbankieren/ vertraging geld op rekening.

op 04 februari 2014 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 04 februari 2014 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste, Mijn ING en onze App zijn weer beschikbaar. Door drukte is het mogelijk dat het niet in een keer lukt om in te loggen. Bovendien zijn alle transacties verwerkt. Onze excuses voor het ongemak! Groet, Robin - ING Webcare team (www.ing.nl/webcare)

Alle klachten die gemeld zijn door misslongleg