Klacht: internet valt telkens uit

op 04 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij maken veelvuldig gebruik van internet. Telkens valt hij uit. Helemaal als je met meerdere personen van internet gebruik maakt.
Ik heb het duurste en snelste internet maar voldoet niet aan de wensen.
Ik ben serieus aan het overwegen om over te stappen naar KPN

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik optimaal gebruik kan maken van het internet.
Ik betaal hiervoor een aanzienlijk bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jverheij