Klacht: Internet snelheid wordt niet gehaald

op 04 februari 2014 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb sinds juni vorig jaar alles in 1 van Telfort. Telfort zegt dat de adsl snelheid 30 mb down is en 3 mb up.
Vanaf begin af aan is de snelheid nooit hoger geweest dan 12 mb down en 2 mb up. Ik heb van alles en nog wat geprobeerd. Nieuwe netwerk kaart, nieuwe router, niks hielp.
Nu blijkt na een aantal telefoontjes met Telfort, dat de snelheid vanaf de centrale naar mijn woning simpelweg niet hoger kan dan 12 mb down. Dit is mij nooit verteld. De juffrouw aan de lijn zei: “Dit had u zelf van te voren moeten uitzoeken”
Telfort verkoopt 30 mb en geeft al die maanden maar 12 mb oftewel 30% !!?? maar ik moet wel het volle bedrag betalen!

Dit is gewoon diefstal.

Ik wil voor al de maanden dat ik veel te veel heb betaald mijn geld terug. Dus iedere maand 60% korting op mijn internet kosten. Is € 12,- per maand

Daarnaast wil ik zonder kosten mijn contract vervroegd kunnen opzeggen, zodra ik aangesloten kan worden op een andere provider.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robinvdv