Klacht: Internet oplichting / Telefonische oplichting

op 13 februari 2018 over Streya in de categorie Reclame

Telefonisch zijn wij benaderd door Streya.nl men geeft aan meerder aanvragen te hebben in onze branche. Deze gaan ze doorsturen op het moment dat je met hen in zee gaat. Dit moest voor een jaar, naar lang zeuren mocht dit ook voor 6 maand. Ze geven telefonisch de garantie af dat wanneer er geen 18 offertes per jaar binnen komen je het geld terug ontvangt. Na onze betaling (voor 6 maand) te hebben gedaan is er nooit één offerte binnen gekomen. Hierna willen ze het stilzwijgend verlengen en sturen direct weer een factuur (terwijl u voor 6 maand nog niets hebt gekregen. Vervolgens kun je er volgens hen niet meer onderuit. Wij gaan aangifte doen tegen dit bedrijf en zijn opzoek naar medestanders welke er volgens ons voldoende zijn zo we nu lezen.

Contact kunt u zoeken via 0546-454788 of info@jt-autobekleding.nl

Wanneer deze mensen worden berecht voor internet oplichting / telefonische oplichting

Bericht van Streya

2 maanden geleden - Geachte, Zoals enkele dagen geleden per mail aangegeven willen wij samen met u bekijken wat precies het probleem is en kijken naar een oplossing. Wij hebben u verzocht om uw beweringen te onderbouwen zodat wij kunnen bekijken waar het probleem ontstaat, hoe het probleem ontstaat en wat wij tegen dit probleem kunnen doen, voor zover er zich een probleem voordoet. U geeft ons echter geen enkele kans om dit met u op te lossen. I.p.v. te zoeken naar een oplossing zet u onrechtmatige berichten op het internet zonder juridische onderbouwing. Wij hebben u inmiddels ook per brief gesommeerd om de onrechtmatige berichten te verwijderen en verwijderd te houden. U mag uiteraard uw onvrede uitte door middel van een recensie maar wij kunnen niet accepteren dat u ons wegzet als louche onderneming. Hier nemen wij altijd juridische stappen tegen om schadeloos gesteld te worden. Vandaag hebben wij u nog geprobeerd te bellen om te kijken naar een oplossing maar u hing de hoorn direct op de haak. U wilt de verlenging gecrediteerd hebben en wilt dat door middel van chantage en onderdrukking voor elkaar krijgen. Streya Nederland B.V. laat zich echter niet chanteren en zal nooit een overeenkomst ontbinden naar aanleiding van dreigementen en chantage. Streya Nederland BV sluit alle overeenkomsten rechtsgeldig en de afspraken zijn netjes door middel van een opdrachtbevestiging naar u toe gestuurd. U wist van te voren wat u moest doen om gebruik te maken van uw garantie en u wist ook dat de overeenkomst automatisch verlengd zou worden. Indien u anders beweert vernemen wij graag een juridische onderbouwing hiervan. De incassoprocedure zal voortgezet worden en een eventuele juridische procedure zien wij dan ook met goede moed tegemoet. Mocht u toch willen kijken naar een oplossing dan kunt u contact opnemen. Tevens willen wij hierbij aangeven dat eventueel andere ontevreden klanten contact kunnen opnemen met onze klantenservice via 085-0645555 of per mail naar info [a] streya.nl. Gebruik in het onderwerp "180214" voor een vlotte afhandeling. Zolang Streya Nederland B.V. niet op de hoogte is van een klacht, kan er niet naar een oplossing gekeken worden. Meer informatie over Smaad en Laster en schadevergoeding: https://www.lexx-it.nl/een-schadevergoeding-bij-smaad-laster-en-onrechtmatige-uitingen/

Alle klachten die gemeld zijn door www.jt-autobekleding.nl