Klacht: Internet klapt eruit als mijn zoon streamt

op 30 april 2017 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Geachte kpn wat hebben wij een problemen na maand bellen 2 monteurs op bezoek gehad,de 1 wist het nog beter dan de andere,en uiteindelijk is er niks opgelost.weer voor de zoveelste keer met klantenservice gebeld,maar konden weer niks voor ons doen.conclusie mijn zoon mag niet streamen op you tube van kpn ligt aan ons.toen dachte we gaan naar media markt en spreken een medewerker aan en hij kon ons nog meer vertellen dan kpn zelf,en hij sprak grote schande van kpn,hij heeft ons een paar tips gegeven wat we kunnen doen zodat onze internet niet uitvalt als mijn zoon aan streamen is.Waarom komt kpn niet met zon oplossing,in de kpn winkel staan ze met ze tweeen te zoeken in de beschrijving hahhha buurman en buurman van kpn.we denken er hard over na om overtestappen.

Als mijn zoon, zoals vele andere gewoon kan live streamen, zonder dat het internet eruit knalt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door familie huis