Klacht: Internet Instabiel

op 02 februari 2014 over UPC in de categorie Alles-in-1

Sinds 1 februari j.l. is mijn internet verbinding onstabiel zowel bekabeld als Wifi ben ik constant aan het pendelen tussen on- en offline. 1 februari gebeld met support desk en deze kon mijn modem niet uitlezen (kabel vervangen) en toen heeft deze mijn wifi kanaal gewijzigd. Nu is mijn probleem nog steeds niet verholpen. Als je dan vervolgens belt met de support desk krijg je het hele riedeltje weer van voren af. Modem is gereset, kabel gecontroleerd etc.
Nu word ik als een of andere digibeet afgescheept en moet ik mijn UTP kabel vervangen? MIJN WIFI WERKT OOK NIET!!! hoe dan UTP? Ik werk door mijn hele huis wireless al jaren MET 2 LAPTOPS en nu werken ze beide niet! Dit ligt niet aan mijn UTP kabel en het excuus van Wifi kanaal is ook onzin daar dit niet na een jaar ineens zo instabiel kan zijn (en na kanaal veranderd te hebben nog steeds)

Ik wil geen onzin verhaaltjes meer horen wat het zou kunnen zijn bij mij in huis. Dat mijn modem uitgelezen kan worden is leuk, maar dat houdt niet in dat het probleem dan bij mij in huis ligt.
Ik geef aan wat uitgesloten kan worden en word gewoon weer in hetzelfde voorlees verhaaltje geluld.
Reset uw modem, hoever zit u modem van het invoer punt etc. Dit is geen oplossing voor mijn probleem.
"netwerk instabiel" sinds 2 dagen.
Mijn netwerk moet weer stabiel zijn.
Dat is de oplossing waar ik tevreden mee kan zijn.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tripleplay