Klacht: Internet dat niet werkt.

op 04 juli 2012 over Caiway in de categorie Alles-in-1

We hebben nu al vanaf december 2011 probelemen met onze internet verbinding via Caiway. Deze hebben de eerste maanden volgehouden dat het probleem in onze binnenhuis instalatie lag. Waar wij op alle kabeltjes nieuwe router en de hele mikmak opnieuw hebben aangeschaft, en wat denk je we zitten na 8 maanden nog steeds met hetzelfde probleem. We hebben inmiddels al 20 monteur over de vloer gehad. En die kunnen ons niet vertellen wat het probleem exact is maar dat -het in een van de kasten ligt. Ik heb vandaag op 04-07-2012 weer contact gehad met Caiway en die hebben me verteld dat ze zouden overleggen met de directeur wat ik betwijfel of te kijken wat ze konden doen voor ons. En wij zitten nog steeds met hetzelfde probleem. Ik vind nog een wonder dat ik deze klacht heb kunnen uittikken zonder dat me internet is weg gevallen. Deze valt namelijk perdag wel zo een 10 tot 20 x uit

Dat mijn internet naar behoren werkt en ik een redelijke vergoeding krijg en niet alleen maar wat zei me aanbieden 8 maanden gratis internet en 50 euro aan binnehuis instatie. Mijn kosten voor de binnehuis instalatie zijn al rond de 300 euro met de vrije dagen die ik heb moeten nemen omdat er een monteur komt en me telefoon kosten wat ik heb moeten verbruiken om Caiway te bellen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 09 juli 2012 om 14:06 geantwoord

De door de klant omschreven situatie is reeds intern in behandeling en klant is over de voortgang geinformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door mehmetseme