Klacht: Internet bundel buitenland

op 25 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 8 juli 20 16 een buitenland bundel aangevraagd via een medewerker van jullie, zou 10 juli ingaan.
Maar het werkte niet, 2 dagen geen Internet gehad, dus via de site een nieuwe aangevraagd.
Kreeg pas een dag later Internet.
Net contact gehad met een medewerker en moest dit invullen.
Kreeg factuur en is €20 afgeschreven voor de bundel terwijl er maar een bundel heb gekregen.
Dus wil graag €10 retour op mijn rekening gestort hebben.
Hoop voldoende informatie gegeven.

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld retour krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door csdequay