Klacht: Internet buitenland!!

op 01 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Via deze weg wil ik een klacht indienen omdat ik slecht geholpen ben door de klantenservice en ik voel mij niet serieus genomen. Wij zijn naar Marokko gegaan en ik had 100 mb gratis te verbruiken in Europa. Omdat wij met de auto zijn gegaan wilde ik deze 100 mb gebruiken voor onderweg. Heel de weg naar de boot tot aan zuid Spanje heb ik een netwerkfout gehad. Dus ik dacht nou die internet die werkt niet hoef ik ook niks uit te zetten (zoals roaming). Op de boot heb ik mijn simkaart verwisseld net de Marokkaanse simkaart. Op dat moment begint mijn toestel aan roaming. Ik had niet in de gaten. Paar dagen later zag ik bij internet 46,60 internet buitenland. Ik begreep er niks van omdat ik geen internet heb gebruikt in het buitenland. Terug in Nederland heb ik om vergoeding van dat bedrag gevraagd die werd afgewezen daarna een klacht ingediend die ook afgewezen is. Zij zeggen dat ik dat verbruikt heb dus moet betalen. Waarom moeten hun niet betalen voor de niet geleverde/beloofde mb??

Ik ben pas tevreden als bovenstaand bedrag kwijtgescholden wordt en ik een vergoeding krijg voor de buitenland mb's die ik niet heb kunnen gebruiken.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Majda Baabbi