Klacht: internet bankieren

op 16 juli 2012 over ING in de categorie Banken

Sinds 7 april 2012 zit ik zonder inlog code,s ,dit heb ik nu 21 keer gemeld ook heb ik 15 verschillende collegas van u aan de lijn gehad die mij allemma beloofd hebben het te gaan regelen,nu blijkbaar is dit een moeilijk proces niemand krijgt het klaar,er wordt niks opgestuurd,wel aangemaakt volgen de 21 telefoon gesprekken,nog geen rekening codes, wel veel onkosten ;telefoon kosten en auto kosten ,auto kosten om dat ik diverse keren naar een postagent schap ben gereden,voor mij is dit elke keer 24 kilometer en eendriekwatier uit mijn bedrijf, en ook vandaag weer het zelfde verhaal aaangehoord terwijl ik voor 7 april 2012 al 15jaar bij jullie had gebankierd, ing stop met de lozxe belofte en zorg dat er nu wat gebeurd.
N.Niestijl

Met in gods naanm nieuwe codes,en een schadeloos stelling van de kosten

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 16 juli 2012 om 14:55 geantwoord

Mijn collega heeft telefonisch contact opgenomen.Vandaar dat we de status van deze klacht op 'opgelost' hebben gezet. Intan - ING Webcare Team - http://www.ing.nl/webcare

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door NIESTIJL