Klacht: Internet afgesloten, zonder reden.

op 20 januari 2014 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Vorige maand is mijn internet afgesloten.
Dacht dat het weer aan de modem lag, want deze was ook eerder stuk gegaan.
Heb klantenservice gebeld, deze vertelde dat alles goed was bij hun, maar dat de fout bij mij lag.

Weer gebeld, Telfort beloofde mij dat KPN misschien fout zat, dus hij zou er voor zorgen dat KPN mij terug zou bellen.
KPN heeft mij niet gebeld, dus weer moeten bellen met Telfort.
Mij werd verteld dat ze mij meerdere keren geprobeerd hebben te bellen, is niet waar.
Hoe dan ook KPN zou mij weer bellen, en al mijn gemaakte belkosten zouden vergoedt worden.
Weer aantal dagen later nog niet gebeld.
Telfort vertelde mij dat KPN nooit belt in zulke zaken en bij mijn huis is de dag daarvoor het probleem opgelost.

Nadat ik vroeg om de gemaakte kosten dat ik deze vergoed wilde hebben, inclusief 1 maand geen gebruik van internet, vertelde hij mij dat deze vergoed worden maar dat ik eerst moest kijken of ik internet had, was namelijk niet thuis.

Wat bleek afgelopen vrijdag dat ik inderdaad internet had, dus vandaag weer gebeld.
Vertelde de klantenservice dat ik de 1e maand terug kijk, en dat ik max 10,- euro aan telefoonkosten maar krijg.

Bellen kost 10 cent exclusief mobiele kosten, dus reken maar uit, 30 cent ofzo per minuut?
Heb vele malen gebeld, omdat Telfort fout zat, ook werd ik niet terug gebeld en moest ik lang wachten aan de lijn.

Aangezien mijn internetcontract ongeveer 30,- euro was vorige maand, en mijn nieuwe contract ongeveer 12,50 euro de komende maand, krijg ik dus maar 12,50 euro korting plus de 10,- euro.

Verder is de klantenservice erg bot geweest vandaag.
Terwijl ik eigenlijk meer korting hoort te krijgen vanwege de ongemak, moet ik nog geld bij leggen.
Stelletje leugenaars, alle kosten zouden vergoed worden, terwijl hier maar max. 10,- euro voor staat.

De geleden schade + korting voor de ongemak!
De waarheid spreken en dit ook toegeven dat dit niet is gebeurd!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mzhng