Klacht: Internet aansluiting maar geen levering

op 11 oktober 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 28 september mijzelf als klant aangemeld bij Ziggo. Medewerker zei dat er nog geen capaciteit was, maar had alvast een klantnummer gemaakt en mijn gegevens in het systeem gezet. Zodra er capaciteit was zou ik aangemeld worden een een bevestigingsmail ontvangen. Een week later op donderdag 5 oktober kwam BAM INFRA buiten de hele dag graven en een kabel aanleggen. Op vrijdag 6 oktober is alles netjes afgehandeld tot mijn appartement. BAM INFRA gaf aan dat er nu netwerk beschikbaar was. Ik weer gebeld met Ziggo. De aanmelding van de week ervoor was niets mee gedaan, ik moest opnieuw al mijn gegevens doorgeven en zou binnen 48 uur een bevestigingsmail moeten krijgen. Vandaag 11 oktober bericht gestuurd naar Ziggo dat ik nog geen bevestiging van mijn aanvraag heb ontvangen. Een webcare medewerker geeft aan dat er nog geen netwerk beschikbaar is op mijn adres en dat BAM iets moet afmelden? Zij hebben hun taak gedaan. Tot aan de meterkast en zelfs verder een GROENE kabel aangelegd. De medewerker DENIZ van ZIGGO heeft mij afgelopen vrijdag beloofd dat het nu goed zou komen met mijn aanmelding maar ik vrees dat het weer mis gaat en nog weken zonder internet zit. Ik zit al 3 maanden zonder en het duurt allemaal verschrikkelijk lang. Ik ben nu al klaar met Ziggo terwijl ik nog geen eens ‘officieel’ klant bent.

ZO SPOEDIG MOGELIJK LEVEREN op mijn adres zodat ik kan internetten zonder problemen.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rodriguez1992